Eine Bank die tickt wie ich | VIDEO | 18.06.2018

How it works: Watch the ad, rate, share and comment it! Be active! It's worthwhile!

Creation
Idea, Story, Originality
Execution
Pictures, Audio, Acting
Effect
Persuasive Power, Memorability, Momentum
Your total voting
-
Log in to vote and win!

Ein sehr schönes Projekt. Mit den Vorgaben der Brand, konnten wir uns sehr gut identifizieren. Den Menschen im Vordergrund, Solidarität und Nachhaltigkeit.Wir hoffen, der Film entspricht den Vorstellungen der Evangelischen Bank eG und wir freuen uns auf das Feedback der Community.

Evangelische Bank eG, MySkymovie, Mike Lage, Spotrockercontest, Werbefilm, Nachhaltigkeit, Solidarität

Views
2396
Shares
32
Yout voting
4,32 (245 Votes)
Your voting
4,60
Local Rank
1
Global Rank
9
Platz
3(2.000 €)

Comments (106)

Questions? Remarks? Discuss and earn points! Log in to participate!

Activity index: 95,65

Associated campaign

There are more ads in the campaign!

This is how SPOTROCKER works

Easy, ingenious, profitable – for everyone!

So geht SPOTROCKER